czwartek, 28 września 2017

Dzień Kawy

29 września obchodzimy Międzynarodowy Dzień Kawy.
Święto zostało ustanowione w 2015 roku podczas wystawy światowej Expo w Mediolanie

Jak wiadomo kawa pochodzi z Etiopii, w Europie pojawiła się około XVI wieku. Jest jedną z najpopularniejszych używek na świecie i głównym źródłem kofeiny.

Zapach kawy o poranku jest jednym z najpiękniejszych jakiego doświadczamy (na pewno ja). Dzień bez kawy byłby dla mnie  dniem smutku.
Zapraszam Cię drogi kawoszu na filiżankę kawy i smacznego życzę obojętnie  jaką ,gdzie ,w czym i z kim ją pijesz

5 komentarzy:

  1. Jak co drugi "kawosz" - masz
    zapewnioną długowieczność!

    OdpowiedzUsuń
  2. kawy nie pijam ale zapach kawy bardzo lubię....

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię kawę...ale ostatnio prawie jej nie piję. Nie robię zresztą wielu rzeczy, które lubię. Jednak, kiedy przypadkiem w moim domu pojawi się mleko, zawsze ją piję ;-) Przez długi czas była w sieci w metrze promocja - do kawy dołączali ciasteczko prawie gratis...i wtedy codziennie ją piłem, nawet w największy upał. Nie wiem więc, czy można mnie nazwać kawoszem, ale przyjemność doceniam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za zaproszenie i życzenie smacznego. Musi być smaczna. Od czasu wycieczki do Wietnamu piję wietnamską kawę ( https://bloginglife2.blogspot.com.au/2017/06/wietnamska-kawa.html ), z torebki. Jak dotąd nie przekonałem do niej nikogo ze znajomych, może to wspomnienia tak dodają smaku.
    Jeśli chodzi o "obojętne w czym" to jednak dla mnie nie jest to obojętne. Kawy w papierowych czy plastikowych kubkach unikam.
    Smacznego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny ten demotywator :-)

    OdpowiedzUsuń