poniedziałek, 11 września 2017

Zmiana czasu

Podobno Polskie Stronnictwo Ludowe (PSL) zamierza złożyć projekt ustawy ,który zlikwidowałby czynność polegającą na zmianie czasu.Według PSL nie ma to sensu.Miałby u nas obowiązywać na stałe czas letni środkowoeuropejski
Jak wiadomo zmiana czasu służyć ma  oszczędnościom w zużyciu energii.Przyznam się,że ja się na tym nie znam.Już się do tych zmian czasu przyzwyczaiłam.Ale jest podobno coraz więcej osób uznających,że operacja ta w dzisiejszych czasach ma duży wpływ na sprawność działania komputerów.Może i tak jest.Niech się wypowiedzą specjaliści.Ja czekam na dalszy rozwój działań PSL-u.

9 komentarzy:

  1. Nie mam określonego poglądu na zmianę czasu, chociaż nie lubię przesuwania wskazówek zegarów... Jeżeli są z tego rozwiązania zyski w budżecie państwowym - to niech pozostanie. O PSL nie chcę nic mówić. Partia "obrotowa" - ale chyba nie może sobie w tym momencie znaleźć dobrego usytuowania.A każdy projekt partyjny gdzieś się gubi w przestworzach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PSL wieczny koalicjant.A co do zmiany czasu,mnie on osobiście nie przeszkadza.

      Usuń
  2. Właściwie nie wiem,co o tym myśleć. Najlepiej,żeby wszystko odbywało się automatycznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem za, bo bardzo mnie rozbijają te czasowe zmiany ... ale będzie tak, jak zadecydują "autorytety";).

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy się nie wgłębiałam w znaczenie gospodarcze zmiany czasu. Ja go nie lubię, zbyt długo przestawiam organizm na nowy czas. Może kiedyś zrezygnują z tych zmian, teraz- nie sądzę... w końcu to pomysł PSL-u...;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też się nie wgłębiam ,bo się nie za bardzo znam

    OdpowiedzUsuń
  6. Czas letni przez cały rok?
    Trochę niemiło wstawać w zimie w zupełnych ciemnościach.
    Jeśli chodzi o oszczędność prądu, to podobno jest znikoma, natomiast zakłócenia ruchu kolei w nocy gdy zmieniany jest czas trudno sobie wyobrazić.

    OdpowiedzUsuń